Sunday 18 December 2011

Tired + Jakun Part 2

Salam semua.

Hari ini post aku kesinambungan dari yang semalam.

Semalam aku tak tunjuk kan token tue, hari nie aku akan tunjuk.

Mehla tengok picturenya di bawah ini.



Niela rupa token tue. Aku nie memangla jakun sikit because sebelum nie pergi mana2 dah lama tak naik LRT, dah terjakun sekejap masa pergi semalam dgn hari ini.

Kepada yg lain, yg belum mencuba, pergilah mencuba because LRT skrg dah maju sikit dari dulu. Lagi mudah dgn guna token tue and tak perlu beratur panjang utk beli tiket just pergi kat machine token dan pilih destinasi mana yg ingin dituju.
Selamat Mencuba!

Hari nie aku pergi ke masjid jamek dan sogo with K.Ar a.k.a. akk sepupu aku dan kawan sekampung aku iaitu ain.

Di bawah dilampirkan gambar2 tersebut :

Silalah lihat, hehehe


Kak Ar. Org cakap muka dia macam muka aku. <kembar> sama tak???


Ain. Nak teman dia punya pasal la semalam aku jadi jakun sekejap dekat LRT.


Sudah semestinyala aku! yang sgt suka bergambar. <hehehe>

Masa aku jalan2 hari ini dan semalam, semua the mall ada pokok christmas. Al-maklumla, dah nak merry christmas. Dekat bawah nie adala sebatang dua pokok yg sempat aku snap masa jalan2 tadi.

Silalah lihat.

Semua decoratenya same seperti di  times square juga. Tapi, aku tak sempat snap because ramai sangat org semalam dekat Times Square.

So, dekat bawah nie yg aku sempat snap masa pergi sogo ptg tadi.


Merry Christmas! hahaha
<suara santa claus>


Lagi pokok christmas.
Tapi, tak semeriah raya puasa kan?


Unggun api di tengah Mall



Finally, 




Sudah semestinya gambar kami bertiga.




Kami ~ si tiga gadis pingitan.
<hehehe>




Oklah, sampai di sini sahaja.



Bubye.




~La Mariposa~


No comments:

Post a Comment