Wednesday 28 December 2011

Dr. Normaliza

Salam semua.
Dah lama rasanya aku tak hupdate blog nie.
Al-Maklumla dekat rumah.
Macam-macam kekangan.
Time aku balik nie pulak la adik aku cakap laptop aku yg dekat rumah nie kena virus. Dah tak boleh online dekat situ. So, terpaksa aku pergi rumah mak sedara aku online dekat sana.
Apa aku nak cerita tentang entri ini ialah :
Akhirnya, berakhir jua semester pembelajaran aku.
Dan, tibalah pula masa untuk final exam.
Dan berakhir juga kelas multimedia aku yg sgt best. Best ke?
<hehehe> 
memang best pun, aku tak tipu. 
Cuma masa mula2 dulu je aku rasa tak best.
Yewla, mana taknya. 
Kelas nie banyak kerja kot. Mula2 mmg rasa penat dan tak best. Tapi, bile dah satu semester duduk dalam kelas nie bestla pulak!
Sampai dah habis kelas nie teringat-ringat tiap2 rabu malam khamis mesti kami semua tak tidu rsampai ke pagi demi menyiapkan video dan tugasan.
Banyak aktivitinya di mana setiap pelajar semuanya kena buat blog, laman web, dan yg plg best tue kena berlakon dan upload dekat you tube.
Termasuklah aku sekali, tidak terkecuali.
Kalu tak percaya tanyala Lecture kesayangan kami semua iaitu Dr. Normaliza a.k.a Dr Nots.
korang bolehla pergi dekat alamat blog die seperti di bawah :


Beliaulah yang banyak mengajar kami semua tentang multimedia ini.
Setinggi-tinggi penghargaan kepada beliau.
Kalu tidak kerana jasa beliau kami sekarang mungkin pandai dalam multimedia ini tapi tidaklah sepandai sekarang.
Betul tak kawan-kawan semua???

Oklah, mari kita layan gambar pula.


Ahli Group kami My Team Production


Semasa proses pengeditan video


Kami


Setelah penat memikirkan peribahasa dan menyiapkan majalah


Ragam rakan-rakan sekelas setelah diberi masa hingga jam 5 petang utk menghantar tugasan peribahasa 
Saingan kami dalam membuat video yg terbaik
Persaingan yg amat sengit antara group2 di bawah utk memenangi hati pensyarah kami dalam mendapat title video terbaik atau terbest.
<huhuhu>


Cempaka Sari Production


Uda & Dara Production


Menuju Puncak Production


Bara Production


G-Force Production

Itulah antara gambar2 yang sempat kami rakmkan semasa kelas multimedia yang sarat dengan ilmu yg berguna.
Banyak ilmu pengetahuan yg aku perolehi dengan mengikuti kelas ini.

Terima kasih sekali lagi kepada Dr. Normaliza abd. Rahim selaku pensyarah BBK 3408 : KESUSASTERAAN DALAM MULTIMEDIA kerana telah membimbing aku sepanjang aku dalam kelas ini. 
Dan, tidak dilupakan kepada rakan2 kumpulan aku serta rakan sekelas yang lain yang juga turut terlibat dalam setiap tugasan yang diberi.
Aku tidak akan melupakan pengalaman aku menjadi pelakon yg tidak popular itu dalam menempuhi hari mendatang aku.
Akhir kata, Terima kasih sekali lagi dan SELAMAT BERJUANG DALAM FINAL EXAM KEPADA SEMUA COURSEMATEKU!!!
Semoga kalian mendapat keputusan yg kalian impikan.
Sekian, wassalam.
Bubye.



~La Mariposa~

No comments:

Post a Comment