Saturday 31 December 2011

Penantian & Harapan

Salam..

Esok aku sekeluarga akan ambil abg aku yg sulung kat airport KL.

Dah staun rasanya tak jumpa dia.

Yewla, study kat oversea mana boleh balik selalu kan.

Besar tue budjet nak balik.

Papepun, hopefully abg aku selamat sampai di Malaysia dengan selamat.

~amin~

Mak & Ayah tak sabar kot tggu abg balik.

Lepas jumpa abg aku, barulah aku boleh balik UPM utk meneruskan semester aku yg tggl kurang dari sebulan je. 2minggu pun tak sampai kot.
<hehehe>

Dan wish me luck ya in FINAL EXAM yg akan menjelang tiba tak lama lagi iaitu pada tanggal 4, 5, 6, 7, 8, dan lastly 12 haraibulan Januari ini. 

Sgt dekat2 tarikh itu. 

Moga2 sgalanya dipermudahkan, dan aku diberi kesihatan yang baik serta fikiran yg tenang agar dapat menjawab dgn mudah dan senang.
~amin~

Seterusnya, horey!

Mana boleh horey, aku masih ada projek ilmiah tahun akhir yg tak settle lagi.

So, aku berazam nak buat separuh pada cuti semester nanti.

Dan semoga hajat aku itu terlaksana hendaknya.

~amin~


Bubye.





~La Mariposa~

No comments:

Post a Comment