Saturday 17 December 2011

Tired + Jakun

Salam semua.

Hari ini aku penat sangat kerana...

mula2 aku plan nak teman kawan aku pergi low yatt dulu baru pergi Sentul.

Tapi, bila sampai dekat traffic light DBP nak ke Times Square tue,

Moto polis traffic mlintang pulak tgah jalan.

Dah tak pasal2 aku tros belok ke kiri yang aku pun pada mulanya tak tahu arah mana jalan tue.

Aku main redah jew.

and, sampaila aku jumpa signboard nak Sentul.

So, aku cakap kat membe aku, kita pergi Sentul dulu la baru pergi Low Yatt with LRT.

amat memenatkan dan amatla jakun aku nie

because da lame tak naik LRT.

Rupenya skrg LRT dah tak guna tiket lg, dia dah guna token.

Mcm token park kete kat KLIA tue.

Canggihla, bagi aku yg jakun nie.

Kitaorang pergi Low Yatt ==> TS ==> Monorail ke  Titiwangsa ==> Barulah balik semula ke Sentul Timur.

Trip yg amat memenatkan because dah lama tak berjalan with transport awam nie.

Kononnya nak pergi Sogo juga, tapi dah tak larat sgt.

So, terus balik rumah.


Papepun sgt best even penat.





~ La Mariposa ~

No comments:

Post a Comment