Thursday 6 October 2011

Tentang Seorang Insan yg Bergelar MAK!

Baru sebentar tadi aku mendapat cll dari mak yg mengatakan dia dapat pergi haji pada 11 Oktober 2011 ini. Tarikh itu jatuh pada hari Selasa minggu depan nie sahaja. Apa yg wat aku sedih sangat ialah, aku berharap mak aku pergi dua minggu dari sekarang tapi harapan aku tak kesampaian kerana minggu depan mak dah pergi. Tapi, papepun aku bersyukur kerana mak & atok dapat pergi haji. Alhamdulillah, aku bersyukur atas segala nikmatmu Ya Allah. Dan yg paling penting aku akan cuba untuk balik kg / rumah juga even minggu depan aku ada test. Aku nak sangat jumpa mak sebelum mak pergi haji dan aku juga nak hantar mak sampai Airport Senai Johor tue. Aku akan cuba juga. Mak! tggu Huda ok! Huda akan balik jumpa mak taw!
Sayang mak sangat2!!!
Dan aku berharap perjalanan mak & atok ke sana dipermudahkan dan dijauhkan dari segala perkara yg tidak baik. <Amin>


adik bongsu, MAK, ATOK, k.lang, AYAH
<semua aku syg sgt2!>


sweet jek muka mak


anak dara semuanya
<percaya tak??? hehehe>


kasih syg mak membawa ke syurga




Akhirnya, setelah berejam aku survey koleksi gambar raya aku. Jumpa juga aku ngan satu gambar nie ngan mak yg ku sayangi!
sayang mak sangat2! muax! <3 <3 <3


~Semoga Mak & Atok selamat sampai ke tanah suci dengan selamat dan dapat mengerjakan haji dengan mudah serta mendapat keredhaan-Nya <Amin> ~

No comments:

Post a Comment