Wednesday 19 October 2011

Happy

Assalammualaikum...


Tiba-tiba aku terasa nak post tapi tak taw tntg apa yg aku nak cakap. Tapi yg penting, hari nie aku rasa sangat senang hati dan happy la senang cerita. Tak macam semalam aku sedih dan yg tak boleh aku luipakan aku boleh menangis depan lecture satu subjek tue. Tapi, aku tak nak cerita pasal kisah sedih tue, aku nak cerita pasal kisah suka aku hari nie.


Kisahnya seperti ini, pagi tadi aku ada kelas multimedia, dan ada present tntg blog masing2 dalam kelas. Aku gembira mungkin sebab aku dapat markah penuh utk tugasan individu multimedia aku kot. <hehehe> Thanks Dr Nots a.k.a. Dr. Normaliza. Yewla mana tak happy, dulu masa aku mula2 buat blog kan aku ada cakap yg aku buat sebab terpaksa kerana tersenarai dalam kursus yg aku semester nie. Tapi, sejak sebulan lebih aku sudah berkecimpung dalam penulisan blog aku rasa happy dan perasaan terpaksa itu tidak wujud langsung.


Apa yg aku rasa ialah, aku rasa puas kerana aku dapat meluahkan apa yg aku rasa dalam bentuk penulisan. Baik marah, suka, sedih, dan kecewa semuanya aku tulis dalam blog aku nie. <dah jadi cam tmpat mlahkan perasaan la pulak kan?> Tapi, yang penting aku happy dan senang amek kursus multimedia nie. Ia satu kelas yg menyeronokkan kerana lebih bnyk praktikal daripada teori. Al-maklumla aku nie bkn jenis yg suka menghafal and susah nak ingat apa yg aku hafal. So, kelas nie sngat best! So, memang tak rugila aku ambil kelas nie!


Oklah, aku nak edit  proposal aku. Ptg nanti nak kena hantar.


Bubye dan wassalam...

No comments:

Post a Comment