Thursday 29 September 2011

Hari Ini dan Esok

Assalamualaikum...
Hari ini aku rasa berkesempatan pulak nak mengupdate blog aku nie kerana aku tak boleh nak tidur. Petang tadi selepas habis kelas, aku ke CIMB Bank utk keluarkan duit. Tapi, malang tak berbau kerana kad ATM aku telah ditelan oleh machine ATM tue. Rasa cam nak nangis pun ada. <yewla first time kad ATM kena telan> Nasib baik ada pak cik and akk yg tlg aku masa kejadian berlaku and sape ntah nama dia. Lupa pulak nak tanye and aku pun tak kenal dia. <Papepun thanks akk and pak cik> Dia tlg mententeramkan aku sebentar di situ. Sampailah dia pggil guard kat dalam bank suruh tgok machine tue. Tp, nasib tak menyebelahi aku kerana masa kad aku ditelan adalah selepas waktu office. Jadi, pegawai bank yg kat dalam tue cakap suruh aku dtg esok pg dan buat kad baru. Nak tak nak esok pg2 aku dah kena terpacak depan bank tue tggu bank buka dan buat kad baru.


Hal ini kerana. esok tghari aku nak BALIK KG!!!. 2laa yg aku cakap malang tak berbau kerana time aku nak balik time 2la masalah nie timbul. Papepun, aku harap esok hari segalanya berjalan dengan lancar dan aku selamat sampai di rumahku dgn selamat dan masalah kad ATM aku pun selesai dengan secepat mungkin. <Amin> Moga2 dipermudahkan segalanya oleh-Nya. Dan esok hari juga sebelum pulang ke kg, aku kena jumpa Penyelia projek PITA aku Prof Madya Dr. Lim Swee Tin. Aku harap sgt segalanya berjalan seperti yg direncanakan. Oklah, itu saja yg aku terasa nak tulis rasa ketidakselesaan aku hari ini dan esok. Bubye dan wassalam semua.

2 comments:

  1. Yela kan malang tu memg tak berbau...kalu kita dapat bau...mesti kau, aku dan orang lain semua tak kan buat sesuatu perkara tu yang di dah tau apa yang akan terjadi...selamat pulang ke kampung...hati-hati memandu...

    ReplyDelete
  2. thanks pen,,,
    mmgla malang tak berbau, 2 kan pepatah melayu...
    hehehehe

    ReplyDelete