Monday 19 September 2011

My Lovely Familica

Nama saya Nurul Huda binti Rahmat. Saya merupakan anak ketiga daripada lima orang adik beradik. Saya belajar di Universiti Putra Malaysia (UPM) dan mengambil degree dalam jurusan Kesusasteraan Melayu. Gambar tersebut dirakamkan pada hari raya kelima pada tahun ini dan merupakan keluarga di sebelah ayah saya. Kesemua adik-beradik saya ada di dalam gambar tersebut kecuali abg saya. Hanya dia seorang shaja tiada kerana dia sekarang sedang melanjutkan pelajaran dalam master di University of New South Wales, Australia dalam jurusan Architecture. Sejak degree lagi dia sudah berada di sana dan sehingga kini. Selama lima tahun jugalah kami tidak dapat beraya bersama-sama kerana jadual kuliah dia sering bertindih dengan Hari Raya dan menyukarkan dia untuk pulang ke kg halaman. Walaubagaimanapun, kami tetap bersyukur, kerana walau jauh di mata tetapi dekat di hati dan ikatan kekeluargaan kami still kuat dan teguh seperti kami masih kecil dahulu. Pada pg raya, kami hanya dapat berhubung menggunakan skype dan telefon sahaja. Kami berharap abg saya dapat menamatkan study nya dengan jayanya dan dapat grad bersama-sama saya pada tahun hadapan. <amin>


Dari kiri ke kanan : kakak, ayah, adik lelaki, saya


kakak & mak


mak & adik bongsu


My Brother semasa Grad Degree

That's all about my familica. I Luv So Much My Familica! 

No comments:

Post a Comment