Wednesday 28 September 2011

Happy Forever With My Besties


Assalamualaikum...
Agak lama juga aku tidak mengupdate blog nie. Terasa rindu pulak nak menaip dan menulis. Rase nak tulis tapi xsempat pulak kerana banyak sangat urusan yg perlu diuruskan dan masalah internet yg tidak dapat dielakkan. Setelah dua tahun berada di Universiti, tibe2 terasa rindu kat schoolmate. Jadi artikel aku hari ini ingin menceritakan kegembiraan aku keluar bersama-sama my schoolmate.Pada hari Ahad lepas, aku telah ke UKM kerana di sana ada 'Pesta Konvo'. Selepas pergi ke pesta konvo, kami pergi pula ke Alamanda. Niat asalnya ingin menonton muvie tetapi terpaksa dibatalkan kerana tiket wyg 'Bini-biniku Gengster' telah habis. < :( > Jadi kami bershopping dan bersiar-siar sahaja.


                                                                     Gambar di UKM


syu, izah, ain & aku




ecah, ain, aku, syu, izah


aku <hehehe, syok sndiri berpose>


penat tggu mama izzah sampai ngan akk spupu dia. sampai terduduk.


cian ain sampai tak larat dah nak bergambar. penat sgt tue.


with my roomate from semester satu lg


aku dibuli oleh ecah


aku dan syu <romantik kan?>


aku yg suka bergambar, kalau boleh semua gambar mesti ada muka aku


kami yg happening selalu even sekarang sudah berlainan kos dan universiti

~Friends Forever~

Gambar di Alamanda tak dapat nak masukkan kerana terlupa hendak ambil dari kawan yg di UKM. Itulah kisah aku dan schoolmate aku. Nanti aku akan cerita pula mengenai kawan2 di universiti pula...Dalam artikel ini banyak gambar dari celoteh kerana aku ketandusan idea. So, gambar jewla yg banyak. Sampai berjumpa lg dalam celoteh aku yg akan datang yg aku pun tidak mengetahui apa tajuk yg seterusnya.. hehehehe, ala2 penulis novel or cerpen bersiri la pulak... Wassalam...

No comments:

Post a Comment