Friday 30 September 2011

Sambungan Hari Ini & Esok....

Assalamualaikum....
First skali aku hendak panjantkan syukur ke hadrat Ilahi kerana dgn izinnya segalanya berjalan dgn lancar. Skrg aku sudah selamat sampai di rumahku di Batu Pahat, Johor dan kad ATM aku juga berjaya disiapkan pg td sebelum aku pulang ke rumahku. Dan tajuk utk Projek Ilmiah Tahun Akhir aku juga telah diterima oleh Penyelia aku. Alhamdulillah...Syukur sgt! Thanks God! Atas segala limpah kurniamu... Tidak dilupakan juga kawan seperjuanganku iaitu Syuhaidah & Nor Ain kerana sudi balik bersama dgn aku & menjadi teman berbual aku sepanjang perjalanan aku dari KL ke Johor tadi... < thanks dear>


Bestnyer berada di rumah dan hari ini juga merupakan hari jadi adik bongsu aku. Happy Birthday Ika! Moga dipanjangkan umur, diberi kesihatan yg baik, diperluaskan rezeki dan semoga success always in your life! <amin> Belajar elok2 & bersungguh2 taw jadi mcm abg Ok! Jgn malas2 taw! Akk syg kat ko! Dan mlm nanti juga aku telah merancang dengan puk su, adik lelaki aku a.k.a. Aizuddin or Udin, akk aku iaitu Nursharina a.k.a. K.Ina utk celebrate birthday adik bongsu kami sorang nie... <maklumla adik bongsu, mestilah akk2 n abg die sibuk nak celebrate, anak plg manja kot> Abg yg berada di Sydney tak dapat join tp tak pew kerana taun depan InsyaAllah dapat join. Prancangan ini juga telah dipersetujui oleh ayah & mak.. Moga2 smuanya berjalan dgn lancar. hehehehe... : ) Xsabar rasenya. Dan itu juga merupakan salah satu tujuan aku balik rumah.


Okla, stakat ini sahaja yg dapat aku ceritakan kerana aku terlalu penat maklumla baru je sampai pukul 5ptg td. Sekejap lg nak keluar p tempah pizza k.ina nak blanjer! Yahoooooo!!! Puk Su tadi cakap nak sponsor kek! Aku nak sponsor pe ek? hehehehe... <no komen> Bubye semua dan Wasalam....


~Thanks A Lot U All's~
<Lurve both of You so much and Forever & Ever>

No comments:

Post a Comment