Monday 21 November 2011

Wedding

Salam,



Sekarang nie musim org kawen kan???



Betul tak???



Kawan lama aku pun jemput aku pi kenduri kawen dia....



Tapi tak tahula dapat pi ke tak.



Tapi, hari Sabtu lepas aku teman roomate aku pi kenduri kawen abg angkat dia kat KL.



Maklumla, aku nie org Johor, kena plak bawak kete jalan KL nie. Manala reti sangat.



Tapi, setelah sesat barulah jumpa rumah knduri kawen tue.



Punyala jenuh mencari rumah knduri kawen tue, rupenya kitaorg dah lalu jalan tue dua tiga kali. Hampeh betol! Roomate aku plak org Kedah, so semua tak tahu jaln.



Finally, jumpa juga kerana aku pernah lalu jalan tue masa ada program silat tempoh hari.



Niela gambar yg sempat dirakamkan....





Silalah lihat.... <hehehe>



Pengantin 1


Penganti 2 <adik perempuan abg ankat roomate aku>


Roomate aku with abg angkat die tue


aku yang as usual suka bergambar
minah photogedik!
tgah drive pun siap bergambar
<sabar jewlah>


KAMI = = = > dari kiri : aku, mak su, kak siti, izzah


izzah, mak su, aku


mereka = = = > kak siti, izzah, mak su


kak siti dan aku



Ok, itu sahajalah gambar yg sempat dirakamkan dalam hujan.


Balik tue kami semua singgah The Mines coz kak siti tue sibuk nak jumpa best friend dia.





K, bubye...






~sekian~

No comments:

Post a Comment