Friday 18 November 2011

Best

Salam...


Slamat pg semua...


Semalam aku rasa best sangat kerana masa kat kelas silat aku dapat pelajaran baru.


Sangat best pelajaran tue.


Rugi u all's tak join masuk silat nie.


Ia membuatkan kita lebih berani berhadapan dengan dunia luar nie.


Especially, dalam memperthankan diri kita apabila diserang oleh musuh.


Selain itu, aku juga rasa best jugak bila MAK aku mesej. 


Macam taw2 je mak aku nie yg anak dia tgah rindu kat dia.


SYG MAK!!!


SYG AYAH JUGAK!!!


Tapi, yg tak bestnya....



Keadaan kesihatan atok tak berapa sihat.


Mak cakap demam atok asyik berbalik2 je sejak balik dari Mina.



Harap, Mak dan Atok diberi kesihatan yg baik serta selamat pulang ke Malaysia Khamis depan nie.


Tak sabar rasanya nak jumpa mak & atok.



huhuhu... <kalau u all's perasan entry aku sebelum nie ada cerita tntg seminggu lg mak aq nak balik kan??? sebenarnya, masa tue aku tersalah kira tarikh la. sangat excited kan sampai tersalah kira.


Dgn adik2 aku yg bungsu sekali tersalah kira.



Papepun, aku berharap mak & atok aku selamat sampai ke Malaysia...



InsyaAllah, Amin.

No comments:

Post a Comment