Friday 6 January 2012

Kenduri

Salam semua.



Lama dah tak hupdate blog.



Apa yg aku nak share hari nie ialah mengenai kenduri.



Hari nie seperti yg telah dirancang oleh parents aku, dekat rumah aku ada kenduri kesyukuran dan doa selamat.



Pada sebelah ptg Yasin belah perempuan dan sebelah malam Tahlil sebelah lelaki pula.



Mula-mula ayah nak tggu aku balik, tapi, biasala apa yg kita rancang tak semstinya akan terlaksana or terunai.



Sebab, tiap2 hujung minggu dalam bulan 1 nie ada kenduri belah saudara aku baik sebelah emak atau ayah. 
So, minggu nie je yg free. And ayah pun terpaksala buat juga setelah ditangguhkan sebanyak dua kali.
Ditangguhkan pun disebabkan aku dan abag aku juga.
Konon nak kumpul satu keluarga.



Tapi....
uuuuuuuuuuuuuuuuuu...
sedihla...
Bacala dekat bawah nie.



Tapi, yg tak bestnya aku tak dapat balik.



Selalu macam tue, bile abg aku ada aku tak ada, and then bile aku ada abg aku pulak yg tak ada.



Mesti salah seorang tak ada.




As usual!



Tak apalah, kata org  kalau kita bersabar kita akan mendapat ganjaran yg lagi besar kan???
Lagipun, demi pelajaran.




Ok, aku pegang kata-kata itu!
 sebab aku pun sedih jugak tak dapat balik sebab aku ada exam sampai esok.




Papepun, I lurve My Family so Much!!!



My Lurvely Family









No comments:

Post a Comment